13.2.2009

Rankkaa datailua


"
tiiän et aina kun toi mun uus mutsi - tai siis toi, joka antaa mulle ruokaa ja putsaa mun hiekkalaatikon ja imuroi vähän närkästyneen oloisena pois hiekat, jotka raivoisasti pöllyytän ulos laatikosta - niin aina kun se istuu tuohon koneensa ääreen sillä menee oikeesti
i k u i s u u s. Se säätää ja säätää ja naputtaa tekstiä ja
liikuttelee hiirtä niin että välillä ihan ärsyttää ja pitää mennä mäiskiin sitä näytöllä liikkuvaa osoitinta ja kaikkia niitä mainoksia, jotka vilkkuu netissä. Mutta koska se on niin kauan siinä paikallaan, on tosi hyvä mennä aina pötköttään sen syliin. Siinä on mukavaa ja lämpöstä. Nyt se viimein keksi laittaa tollasen karheemman vanhan USA-lippupyyhkeen syliinsä, etten koko ajan valuis alas lattialle, kun oon niin ihanan silkkinen ja liukas.

Kauhee levottomuus iskee aina välillä tässä äipän sylissä makoillessa. Tai en tiiä mikä noita mun takajalkoja ja häntää vaivaa, mutta niitä pitää, anyways, välillä ottaa ihan etutassuilla kiinni ja purra niitä, kun ne on niin kurittomia. Etenkin toi mun älyttömän pitkä häntä, sillä tuntuu olevan ihan oma tahto. Kun se alkaa liikaa huitomaan niin täytyy vähän taltuttaa sitä. Pari näykkäsyä ja kunnon puhdistus niin sit se rauhottuu taas vähäks aikaa. Nyt jatkamaan päikkäreitä. Moi!"

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hihii... Se on niiiiin söpö :D