4.3.2009

Salakuunneltua

Viikon varrella Elliottin ja MissMiseryn yhteisasunnossa kuultua:

"Sä söit jo! Kato ny kun sun mahakin oikeen pullottaa. Anna munkin syödä välillä."

"MiTÄÄH? Ootko sä haukannut mun lempparihuonekasvia? Tänne se lehti heti! Ei se ole lelu."

"Hae hiiri!" (MissMisery heittää Karvaotuksen Catmaxin ylimmälle tasolle ja Elliott tuo sen takaisin emännän jalkojen juureen) *naks* "HYVÄ POIKA!!!!" (kunnon silitykset ja rapsuttelut)

"Voitko olla repimättä sitä heijastinta mun takista? Se voi vaikka pelastaa emäntäsi hengen."

"Tule sylkkyyn, tule! Hyvä poika! Katotaan luontodokkaria yhdessä."

"MÄUUUUHHH!!! MIAYYYYY!! ÄYYYYHHH!!! (pitkä hiljaisuus) Miu?"
(käännös: "NÄLKÄ! RUOKAA TÄNNE JA HETI! (pitkä hiljaisuus) Onko se ihminen edes täällä?")

(keskellä yötä ihminen herää outoon toistuvaan "keinumisääneen") "Lopeta se taulun heiluttaminen!"

"Tää on mansikkarahkaa/salaattia/päärynää/tms. Et sä tätä oikeesti halua!"

"Oi että kun mä niin tykkään susta! Mun oma pieni kultapuppana..."

(illalla emäntä yrittää saada poikaa rauhoittumaan tuutulaululla) "Nukkukatti, nukkukatti kissojen, illoin saapuu, heittää kissanhiekkaa.."


"Mutta mähän olen aina niin kiltti ja hiljainen poika."

Ei kommentteja: