26.6.2009

Alien encounter

Elliott: "Tänään tuli vieraita ihmisiä käymään ja niillä oli mukana pieni boksi. Ja mitä boksissa oli? Jotain liikkuvaa ja karvaista, ja se sanoi pienellä äänellä miau. En saattanut uskoa tätä todeksi, vaikka olihan mulle mainittu, että kaveri on tulossa. Ihan hiljaiseksi vetää."

Amos: "Stardate 3627. Matkustettuani uuvuttavan pitkän matkan hurisevassa aikakapselissa, päädyin outoon maailmaan. Siellä tuli vastaan valkea muukalainen isoine vinoine silmineen. Se haisi oudolta. Sähisi päin naamaa. Vastasin samalla mitalla takaisin. Näyttäisi siltä, että puhumme samaa kieltä. Kenties kommunikaatiomme kehittyy ajan mittaan ja pystyn ilmaisemaan rauhantahtoni paremmin. "

Elliott: "Mä en tykkää YHTÄÄN. MISTÄÄN. Sähisen kaikille ja kaikelle. Jos emäntä edes katsoo muhun päin, mä sähisen. Välillä murisenkin. Väittävät, että olen vain hieman hämmentynyt, vähän sekaisin raukkaparka. Ja pah! Ite ovat."

Amos: "Kaikenlaisia kapseleita täälläkin on. Menin ensin vähän pötköttään yhteen, jossa oli hiekkalattia. Sitten tuli ihminen ja sanoi mua hassuksi pojaksi, teki sellaisia kuopimisliikkeitä hiekkaan mun tassuilla ja yhtäkkiä koin suuren ahaa-elämyksen. Oi, että tätä oivaltamisen riemua! Ja osasin tulla poiskin sieltä - lopulta. Kovin uuvuttavaa tuo matkustelu ja uuden ympäristön tutkiminen. Ajattelin koisia loppuillan. Katsotaan sitten, mitä kolttosia yöllä keksitään."

1 kommentti:

Jenni kirjoitti...

Voi, mikä meillä ihmisillä on, kun pitää niin järkyttää noita ykköskissoja raahaamalla karvaisia rääpäleitä kotiin. Vähemmästäkin sähisyttää. Onneksi pian voi olla niin, ettei ykkönen pidä mistään muusta kuin siitä kakkosesta. Ainakin meillä näin: nyt kun tasan 2 vkoa on mennyt, pojat eivät juuri huomaa meitä ihmisiä, kun niillä on toisensa... Eli ei muuta kuin onnea matkaan ja hyvää tutustumista ja yhteiseloa! Toivottavasti eka yö ei ole kauhean jännittävä kenellekään asukkaalle...